Naam:
474
Video’s:

Over mij

Hallo allemaal!

Sinds November 2016 ben ik als vrijwilliger actief bij de organisatie Mercy Ships. In September van dat jaar ben ik in Texas, waar het hoofd kantoor van Mercy Ships is, begonnen met een voorbereidingsprogramma wat Onboarding heet. Hier heb ik mijn vrouw leren kennen en op 28 juli 2018 zijn wij getrouwd. Silke komt uit Duitsland en onze grap is altijd dat we de halve wereld hebben moeten over eizen om elkaar te vinden! In Oktober 2018 zijn Silke en ik weer terug aan boord van de Africa Mercy gegaan en zullen zeker tot en met eind juni 2020 blijven. Ikzelf ga aan het werk in de Engineering afdeling en Silke werkt in de OK als Hospital Quality Manager. Het schip ligt nu in Guinee, west-Afrika waar het voor 10 maanden zal blijven om gratis medische operaties en trainingen te geven. Het wordt ongetwijfeld een drukke en prachtige ervaring en deel van ons leven. Heel graag gebed gevraagd voor deze tijd!

Groetjes,

Ruben en Silke

Over mijn reis

In onze tijd aan boord betalen we elke maand crew fees voor de kosten van wonen, eten/drinken en om de organisatie te ondersteunen. In deze tijd verdienen we geen geld omdat we als vrijwilligers aan boord werken. In het kort leven we dus van giften.

Voor ons komen er extra kosten bij zoals een extra verzekering bovenop de zorg verzekering, vlieg tickets en persoonlijke uitgaven. Voor deze twee jaar aan boord betalen we ongeveer $ 11.000 samen aan crew fees. (Alles wordt in dollars betaald aan boord) Het totaal wat we zullen uitgeven ligt veel hoger omdat we de andere uitgaven hierin nog niet hebben mee gerekend maar dit gaat al gauw richting de 10.000 euro per persoon voor onze tijd aan boord.

Wil je ook meehelpen om onze tijd bij Mercy Ships mogelijk te maken, dan kun je ons sponsoren!

Het bedrag wordt overgemaakt via het kantoor van Mercy Ships in Rotterdam en vanaf daar wordt het op onze accounts aan boord overgemaakt. Vanaf hier worden de crew fees ook betaald.

Sponsoren kan via:
IBAN: NL75 ABNA 0411 4677 78 t.n.v. Mercy Ships Holland te Rotterdam
o.v.v. Ruben Galama AFM 4443

Vooral de code is belangrijk om te vermelden!

De donaties die worden gemaakt zijn belasting aftrekbaar omdat Mercy Ships als ANBI instelling is aangemerkt.

Vanzelfsprekend is iedere gift, maandelijks of eenmalig, meer dan welkom!

Heel hartelijk dank!

Ruben en Silke

Bezochte landen

Ik heb 9 landen (4%) bezocht:

België, Benin, Frankrijk, Guinee, Kameroen, Nederland, Spanje, Togo, Verenigde Staten.