De tijd gaat snel... Kerst en oud en nieuw blog :)

25 januari 2017 - Cotonou, Benin

Hallo allemaal,

Het is alweer een aantal weken geleden dat ik een berichtje heb geplaatst... De tijd vliegt hier! Heb het erg naar mijn zin en in de afgelopen weken is er veel gebeurd. Onder andere kerst en oud en nieuw gevierd en ook mijn verjaardag! En ook stond ik nog in de krant! Bedankt voor de leuke reacties hier op. Dit geeft weer wat meer bekendheid aan de organisatie Mercy Ships. Hier nog even een link naar het artikel: http://www.bolswardsnieuwsblad.nl/nieuws/49342/van-bolsward-naar-benin/

In Benin heb ik kerst aan boord gevierd, met kerstavond hadden we een speciale kerst dienst, met alle Nederlanders hebben we stille nacht gezongen. Voor bijna iedere taal die aan boord was hebben we dit gedaan: Nederlands, Duits, Engels, Spaans, Portugees, Vietnamees, Zweeds, Frans en Filipijns. En ja ik stond ook op het podium te zingen in het gelegenheidskoor, de zaal liep nog net niet leeg maar was erg mooi om te doen!

Met eerste kerstdag is er een brunch met het hele schip georganiseerd en in de middag nog maar even gevolleybald om de calorieën er weer af te zweten...

Tussen kerst en oud en nieuw hadden we een aantal dagen 'ship holiday' zoals dat wordt genoemd, en wat betekend dat er geen operaties zijn en de meeste mensen vrij zijn. Het is dan vrij rustig op het schip omdat je dan de tijd hebt om het schip even af te gaan en dan ook meteen voor een aantal dagen.

Op 11 januari was mijn verjaardag en dit was een mooie dag! S'avonds hebben we dit gevierd in midships en er is een mooie taart voor me gemaakt! Foto's volgen nog!

Een jaar geleden had ik niet gedacht dat ik hier nu zou zitten en nu ben ik inmiddels alweer bijna 3 maanden op het schip! Zoals ik al schreef de tijd gaat erg snel hier! En het blog schrijven blijft er dan een beetje bij..... Ik heb nog een flink aantal foto's die ik aan het uitzoeken ben en die in mijn volgende blog meekomen!

Ik heb trouwens een instagram account aangemaakt waarop ik af en toe wat foto's plaats. Je kan me vinden onder: rubengalama89.

Groet,
Ruben

1. Rein:
    28 januari 2017
    ha Ruben! leuk je blog weer te lezen! Dus het beviel wel op het podium heb ik begrepen ;)
    Leuk man! Nou weer heel veel zegen voor het nieuwe seizoen! groet Rein