Nieuwe website online!

30 mei 2022

Hallo allemaal,

We hebben een nieuwe website gemaakt waarop we verder gaan met bloggen. Ruben and Silke at sea of https://rubenandsilkeatsea.com is onze nieuwe website. Hier houden we jullie op de hoogte van onze activiteiten aan boord van de Global Mercy.

Sinds september 2021 zijn we beide op dit nieuwe schip van Mercy Ships en we hopen snel naar Africa te gaan! In september zijn we beide aan boord van de Global Mercy gegaan in Antwerpen, waar het schip eerst lag nadat het van de werf in China kwam.

Silke is in Antwerpen aan boord gegaan, en zelf ben ik tijdens de vaart van China naar Antwerpen aan boord gegaan en heb de laatste vier weken mee mogen varen. In Antwerpen is er een hoop gebeurt om het schip verder in te richten. Daarna zijn we in maart voor twee weken naar Rotterdam geweest voor promotie. Nu liggen we in het ons bekende Granadilla, Tenerife om weer verder te gaan met inrichten. Nog een paar weken en dan liggen we met de Global Mercy voor een korte werk periode in Dakar, Senegal waar de Africa Mercy sinds januari ligt.

Gelukkig is de Africa Mercy weer in field service na een lange tijd in Granadilla te hebben gelegen vanwege Covid-19.

Het is alweer een tijd geleden dat ik een blog had geschreven maar er is ook veel gebeurt in de tussentijd maar hier volgt meer informatie op op onze nieuwe website!

Groetjes,

Ruben

1. Joop Splinter:
    31 mei 2022
    leuk Silke en Ruben, ik verheug me op jullie verhalen!